Tänään kävin kirjastossa - jei jei! Edellisestä satsista on vielä kaksi lukematta, mutta ne ovat Mary Marckia, eli nopealukuisia ja ohuita teoksia. Lainasin kirjastosta...

 

1236081962_Epäilys.jpg

Stephenie Meyer: Epäilys. Twilight-mytologian kolmas ja toistaiseksi uusin suomeksi ilmestynyt osa. Minulla oli tästä varaus, ja nyt se oli tullut. Minulla on ollut tämä varauksen kautta jo kerran aiemmin, mutta silloin en ehtinyt edes avata koko kirjaa. Nyt ilokseni totesin, ettei tämä ole enää uutuuskirja, joten laina-aikaa on ihan normaalisti. JES!!!

 

1236082120_Järki ja tunteet.jpg

Jane Austen: Järki ja tunteet. Olen nyt päättänyt tutustua kunnolla Austenin tuotantoon! Ylpeys ja ennakkoluulo sekä viimeksi lukemani novellikokoelma olivat molemmat ihan hyviä. Ja sitä paitsi nämähän ovat klassikoita ja kuuluvat yleissivistykseen(???).

 

1236082161_Kelvoton kylä.jpg

Lemony Snicket: Surkeiden sattumusten sarja 7 - Kelvoton kylä. Joskus syksyllä luin melkein putkeen kuusi edellistä osaa. Nämä ovat vain NIIIIIIN parhaita. Mutta koska lähikirjastossa ei silloin ollut tätä 7. osaa, lukemiseni tyssäsi siihen, koska olin liian laiska varatakseni/tilatakseni sitä. Nyt, kun lähdin pääkirjastoon, niin tittiiditiiditii! Siellähän se, ihanainen, odotti minua hyllyssä!

 

1236082248_Tuulen laulu.jpg

William Nicholson: Tuulen laulu. Sain joskus kaveriltani lahjaksi tämän trilogian kolmannen osa, ja haluan lukea nämä kaikki järjestyksessä. Olen tosin kuullut, että nämä ovat outoja, mutta niin olen minäkin(heh).

 

1236082317_www.liisanblogi.net.jpg

Tuija Lehtinen: www.liisanblogi.net. Mielenkiinnosta, koska tunnetusti olen blogisti. Olen kuullut, että tämäkin on outo, mutta en antanut sen häiritä. Ennen kuin lainasin tämän, katsoin olisiko osoitteessa oikeasti joku blogi. Oli siellä. Sinne pääset klikkaamalla tästä.

Siinä siis kirjastosaaliini! Kuten näkyy, tällä kertaa onnistuin rajoittamaan lainojen määrän kohtuullisesti ottaen huomioon ne kaksi kirjaa, jotka minulla vielä ovat edellisestä kerrasta lainassa. Tiedän varmuudella, että pari näistä on niin hyviä, että luen ne nopeasti(Epäilys ja Kelvoton kylä ainakin). Kertokaa ihmeessä mielipiteitä, jos olette lukeneet jonkun näistä. =)

- Sofi-ina